قیمت کناف آشپزخانه آسمان مجازی


قیمت کناف آشپزخانه آسمان مجازی بسته به تغییر نرخ ارز، تغییر قیمت مواد اولیه، نوع برند، کیفیت، نوع خرید، محل خرید و شرایط بازار متفاوت می باشد.

کناف نوعی متریال تزیینی می باشد که برای تزیین سقف و دیوار های منزل استفاده می شود و به صورت روکش های کچی است که در طرح و مدل های متنوعی می توان آن را اجرا کرد.

قیمت کناف آشپزخانه آسمان مجازی

مدل های جدید کناف برای آشپزخانه

مدل های جدید کناف برای آشپزخانه

مدل های جدید کناف برای آشپزخانه شامل گزینه های زیر می شود:

  • کناف سقف آشپزخانه آسمان مجازی: این نمونه امروزه طرفداران زیادی در بین مردم دارد و با نورپردازی های زیادی که روی آن انجام می شود می تواند زیبایی شگفت انگیزی را به آشپزخانه شما تقدیم کند. انواع طرح و مدل ها را می توان روی آن اجرا کرد و سپس آن ها را با تایل به هم متصل کرد.
  • کناف سقف آشپزخانه مدرن: در طراحی این مدل می توان از مصالحی مانند چوب، آیینه و شیشه هم استفاده کرد تا زیبایی آن چندین برابر شود. برای این مدل باید از کناف هایی که دارای خطوط صاف و گوشه دار هستند استفاده کرد و از چراغ های ال ای دی به شکل توکار می توان برای نور پردازی آن استفاده کرد، علاوه بر این ها می توان از یک مربع یا مستطیل در وسط سقف آشپزخانه استفاده کرد.
  • کناف سقف آشپزخانه کلاسیک: برای طراحی این نمونه باید از طرح های دایره ای و گرد استفاده کرد و برای نورپردازی آن ها از لوستر استفاده کرد. اگر آشپزخانه شما کوچک می باشد باید از رنگ های روشن استفاده کنید اما اگر آشپزخانه بزرگ است باید از رنگ های تیره استفاده کنید تا فضای گرم و دلنشینی را تقدیم آشپزخانه خود کنید.

امروزه به دلیل مزیت های فراوانی که کناف ها دارند طرفداران زیادی پیدا کرده اند که ما در زیر به برخی از آن ها اشاره می کنیم:

  • سرعت و دقت اجرای آن ها بالا می باشد.
  • نسبت به دیگر متریال ها قیمت ارزان تری دارند.
  •  مقاومت بالای در مقابل زلزله دارند.
  • سبک و کم وزن هستند و هیچ گونه سنگینی روی سقف و دیوار ایجاد نمی کنند.
  • برای عبور تاسیسات ساختمان مانند سیم های برق، گاز و… مناسب می باشند.

فروشگاه زیباترین کناف سقف کاذب آشپزخانه

فروشگاه زیباترین کناف سقف کاذب آشپزخانه

فروشگاه زیباترین کناف سقف کاذب آشپزخانه با ارائه جدیدترین و زیباترین مدل ها توانسته بازار را به انحصار خود در آورد و بتواند بازار هدف خود را گسترش دهد. به طور کلی یک فروشگاه کناف آشپزخانه باید بتواند انواع طرح های سنتی، کلاسیک و مدرن را عرضه کند تا مشتریان بتوانند مطابق با بودجه و سلیقه خود آن ها را انتخاب کنند.

کناف سقف آشپزخانه نقش مهمی روی زیبایی منزل شما دارد به همین دلیل باید دقت فراوانی در طراحی آن کرد برای طراحی سقف آشپزخانه باید به سراغ طرح های ساده رفت علی الخصوص اگر آشپزخانه شما کوچک می باشد چون طرح های شلوغ می تواند به نامرتب بودن آشپزخانه شما کمک فراوانی کنند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

5 1 رای
امتیاز
اشتراک در
اطلاع از
guest
4 کامنت
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
زیبا
زیبا
1 سال قبل

برای سقف آشپزخانه بسیار زیبا و طراحی دلنشینی داره

علوی
علوی
1 سال قبل

لطفا کاتالوگ شرکت نوع محصولات شرکتتون رو برای من ارسال کنید

یلدا
یلدا
1 سال قبل

سایت خوب و جالی دارید باتشكر

جمیله حامدیان
جمیله حامدیان
11 ماه قبل

آشپزخانه بر ای خانم های خانه که مدت زیادی رو در این محیط برای آشپزی و گاهی اوقات برای صرف غذا اونجا اعضای خانواده جمع میشن پس باوجود کناف محیط رو زیباتر کنیم