فروش عمده گچ برگ در اصفهان


فروش عمده گچ برگ اصفهان شامل فروش کناف های گچی یا پوشش های پیش ساخته گچی به صورت انبوه می باشد. بزرگ ترین مزیتی که این نوع فروش دارد این است که نسبت به فروش جزئی آن ها از قیمت بسیار مناسبی برخوردار می باشد، همچنین اینکه حمل و جا به جایی آن ها بر عهده فروشنده بوده و به صورت رایگان و به وسیله ماشین های ویژه حمل محصولات شرکت تولید کننده گچ برگ ها انجام می پذیرد.

فروش عمده گچ برگ در اصفهان

با انواع گچ برگ آشنا شوید

با انواع گچ برگ آشنا شوید

گچ برگ کناف از جمله محصولات پیش ساخته ای است که در ابعاد مختلف ساخته شده و برای پوشش دهی انواع دیوار ها و سقف ساختمان ها مورد استفاده قرار می گیرند.

امروزه برای پوشاندن سقف خانه ها از  استفاده می کنند زیرا بسیار ارزان است و همچنین به شکل های دلخواه می توان آن را برش داد.

در برخی نقاط نیز این محصول را با نام دیوار پوش های آماده می شناسند.

این محصول اقسام مختلفی دارد که به برخی از آن ها اشاره می شود :

گچ برگ های MR یا ضد رطوبت : این نوع از گچ برگ، دارای خاصیت ضد رطوبت می باشد البته نه به این معنا که ضد آب باشند بلکه تنها خاصیت آن ها این است که رطوبت محیط را جذب نمی کنند، به همین دلیل از آن ها جهت پوشش دادن دیوار های اتاق های مجاور سرویس بهداشتی یا حمام استفاده می شود.

گچ برگ های FR یا ضد حریق : این محصول در برابر حرارت حتی در دمای بیش از 150 درجه سانتی گراد مقاومت خوبی از خود نشان داده و از سرایت آتش به سایر نقاط ساختمان جلوگیری به عمل می آورد.

گچ برگ های چند کاره FM که ضد حریق و ضد رطوبت می باشند : این نوع از گچ برگ های ارائه شده هر دو خاصیت ضد رطوبت و ضد حریق را دارا بوده و در برابر گرما و رطوبت مقاومت بسیار بالایی دارند.

البته دسته بندی هایی نیز از نظر قطر های در نظر گرفته شده برای گچ برگ ها وجود دارد که باعث می شود کارآیی متفاوتی داشته باشند، به عنوان مثال کناف هایی که 15 میلی متر ضخامت دارند برای پوشش ستون ها و دیوار هایی که وزن ساختمان را تحمل می نمایند یا نیاز به مقاومت بیشتری دارند مورد استفاده قرار می گیرد.

تولید کننده گچ برگ کناف در اصفهان

تولید کننده گچ برگ کناف در اصفهان

تولید کننده گچ برگ کناف در اصفهان محصولات خود را از بهترین مواد اولیه و در طرح ها و رنگ های متنوع تولید نموده و آن ها را با قیمت هایی بسیار مناسب به متقاضیان عرضه می نماید.

این تولید کننده، محصولات خود را در بازار داخلی و خارجی به فروش رسانده و از این طریق سود قابل توجهی کسب می نماید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

5 1 رای
امتیاز
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 کامنت
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
مرتضی ساری
مرتضی ساری
1 سال قبل

برای نمایندگی مزاحم میشم می خوام عاملیت فروش داشته باشم در اهوازامکانش هست راهنمایی کنید

محمودی
محمودی
1 سال قبل

شرایت عاملیت فروش برای اصفهان خمینی شهر
۲شعبه دفتر دکوراسیون داخلی هم داریم