سفارش کناف پیش ساخته با هزینه کم


کناف پیش ساخته شبکه ای آلومینیومی می باشد که با قطعات گچی پر شده و روکشی گچ کاری شده دارد و می توان آن را با رنگ های دلخواه رنگ آمیزی نمود. استفاده از کناف پیش ساخته به شما کمک می کند تا در کمترین زمان ممکن به تغییر دکوراسیون منزل خود با هزینه کم بپردازید و روحی تازه به فضای منزلتان ببخشید. پس همین الان به سفارش کناف پیش ساخته برای داشتن منزل زیباتر بپردازید.

سفارش کناف پیش ساخته با هزینه کم

دانستنی هایی درباره کناف پیش ساخته

دانستنی هایی درباره کناف پیش ساختهاگر می خواهید با کناف پیش ساخته بیشتر آشنا شوید توصیه می کنم به اینترنت مراجعه نماید و از با خواندن مطالب و دانستنی ها درباره کناف پیش ساخته بر اطلاعات خود بیفزاید.
با مدرن شدن تجهیزات ساختمانی و پیشرفت تکنولوژی تقریبا روش های سنتی که در صنعت زیباسازی و دکوراسیون ساختمان مورد استفاده قرار می گرفت کم کم منسوخ شد و شیوه های مدرن جایگزین آن گردید.
کناف پیش ساخته یکی از این مصالح ساختمانی جدید است که به عنوان یکی از ابزارآلات ساخت و ساز خشک محسوب می گردد.

80 سال پیش در آلمان این مصالح ساختمانی توسط شرکت کناف و توسط برادران آرال کناف و آنفوس کناف تولید گردید و برای بار اول در سال 1378 در ایران مورد استفاده قرار گرفت.
در حقیقت کناف همچون صفحه ایی می باشد که دارای روکش بوده که جنس این روکش ها گچی یا کاغذی می باشد. کناف برگرفته از واژه Dry Wall می باشد و از چندین سیستم ساخت و ساز برخوردار می باشد.
سیستم های ساخت و ساز کناف شامل سیستم سقف کاذب کناف، سیستم دیوار جدا کننده کناف، دیوار پوششی کناف می باشد.

بنابراین امروزه بسیاری از طراحان و معماران از کناف پیش ساخته به طور گسترده ای استفاده می نماید تا جلوه زیباتری به ساختمان ها ببخشد و آنها را در برابر عبور صدا و حرارت مقاوم تر نمایند.

به همین جهت کناف پیش ساخته از جمله متریال های ساختمانی به روز می باشد که بسیار مورد توجه افراد قرار گرفته است و در دنیای دکوراسیون داخلی بسیار اهمیت دارد. از نمونه های کناف پیش ساخته می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کناف معمولی RG
  • کناف مقاوم در برابر رطوبت
  • کناف مقاوم در برابر آتش
  • کناف مقاوم در برابر آتش و رطوبت

از آنجایی که کناف ها وزن بسیار سبکی دارند به همین جهت در برابر زلزله مقاومت بالایی از خود نشان می دهند، اما باید به این نکته را در نظر گرفت که با توجه به مکان مورد نظر به استفاده از کناف پیش ساخته پرداخت. مثلا در مکان های مرطوب از کناف های مقاوم در برابر رطوبت باید استفاده شود. 

چند مدل جذاب کناف پیش ساخته

امروزه با توجه به کاربردهای گسترده از کناف بر دیوار و سقف ها، شرکت های سازنده به تولید نمونه ها و مدل های متنوعی از انواع کناف پیش ساخته پرداخته اند که موجب جلوه هر چه بیشتر مکان های مورد استفاده شده است.

مثلا می توان چند مدل جذاب کناف پیش ساخته سقف که بیشتر در اتاق ها و سالن ها پذیرایی مورد استفاده قرار می گیرد را این گونه بیان کرد:

  • کناف کاری سقف به شکل منحنی: کناف دایره ای و منحنی شکل نمونه ای از کناف سقف می باشد که بسیار مورد استقبال قرار گرفته و با نصب آن در اتاق پذیرایی موجب زیبایی بخشیدن و ایجاد آرامش در اتاق پذیرایی می گردد.
    با نورپردازی و رنگ آمیزی کناف دایره ای سقف ابهت و زیبای خیره کننده تری خواهد گرفت. کناف سقف دایره ای با اتاق های پذیرایی با دکور کلاسیک بسیار هماهنگ است.
  • قرنیه کاری در کناف سقف: زمانی که از طرح های دایره ای تکرار شوند یا مربع یا مستطیل های گوشه دار بر روی سقف اتاق پذیرایی به طورت قرنیه استفاده شود فضای دنج و دلنشینی به آن می بخشد. با اضافه نمودن خلاقیت می توان حتی فضای اتاق پذیرایی را بزرگتر نشان داد که رنگ آمیزی و توجه به برجستگی های روی دیوار بر آن اثر گذار است.
  • توجه به نورپردازی کناف سقف: اگر کناف سقف را به درستی نورپردازی کرد موجب زیبایی خارق العاده آن خواهد شد و حتی می توان از لوسترها در این زمینه کمک کرد و از کناف دور لوستری استفاده نمود که موجب زیبایی اتاق پذیرایی شده و بسیاری از افراد طرفدار آن می باشند.

مزیت استفاده از کناف پیش ساخته

مزیت استفاده از کناف پیش ساختهبه کار گیری کناف پیش ساخته به عنوان دیوار جداکننده و سقف کاذب تقریبا در تمام نقاط ساختمان میسر می باشد چرا که برخی از این کناف ها دارای ترکیبات ضد رطوبت نیز هستند و از این رو امکان استفاده از آنها در حمام و سرویس بهداشتی نیز وجود دارد.

مزیت استفاده از کناف پیش ساخته بسیار زیاد است که در اینجا برخی از آنها را بیان می کنیم:

  • اقتصادی بودن: استفاده از این محصولات بسیار با صرفه و اقتصادی می باشند.
  • نصب آسان و سریعی دارند: می توان به راحتی و در کمترین زمان ممکن به نصب این محصولات بر روی دیوار پرداخت و مقدار زیادی از سطح دیوار را پوشش داد.
  • امکان برداشت و تغییر آنها وجود دارد: به راحتی می توان این سقف ها را برداشت و با گذاشتن پنجره های مختلف بر روی کناف ها می توان به تجهیزات پشت آنها دست یافت و به تعمیر یا تغییر آن پرداخت.
  • نصب چراغ: یکی از مزایای کناف پیش ساخته که بسیار پرکاربرد است امکان تعبیه چراغ به صورت روکار و توکار بر روی کناف ها می باشد.
  • عایق صدا و حرارت:  با توجه به این که در کناف پیش ساخته از پشم سنگ و پلی استایرن استفاده می شود به همین جهت در محل استفاده همچون دیوارها و سقف از عبور گرما و صدا به بیرون جلوگیری می شود.
  • با توجه به این که کناف پیش ساخته دارای ضخامت کمی می باشد به همین جهت امکان استفاده مفیدتر از زیربنا فراهم می گردد.

سفارش کناف پیش ساخته با کم ترین هزینه

بسیاری از شرکت ها که در تولید کناف پیش ساخته می پردازند با استفاده از شیوه های مختلف به مشتریان خود خدمت رسانی می نمایند.

از جمله این شیوه ها روش اینترنتی می باشد که با همه گیری اینترنت و استفاده از آن توسط همه اقشار جامعه متداول گردیده است.
به همین جهت سفارش کناف پیش ساخته با کمترین هزینه به صورت اینترنتی انجام می گیرد و مشتریان با سفارش مستقیم این محصول از تولید کننده و حذف واسطه ها کناف پیش ساخته ارزان تری را خریداری می نمایند.

می توان گفت قیمت کناف پیش ساخته با توجه به موارد مختلفی تعیین می گردد که این موارد به شرح زیر هستند:

  • اندازه و ابعاد کناف
  • جنس کناف
  • میزان ضخامت پانل های کناف
  • نوع سازه
  • لوازم جانبی
  • نرخ ارز و تورم

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

5 1 رای
امتیاز
اشتراک در
اطلاع از
guest
3 کامنت
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
میلانی
میلانی
1 سال قبل

از کناف های سایت شما خریدم کیفیت خوبی داره

A.amin
A.amin
1 سال قبل

برای شهر رفسنجان سفارش برای فروش قبول میکنید

محمدی
محمدی
1 سال قبل

سلام متری چند در میاد